החברה הכלכלית - רהט

דרום אדום ברהט 2023

פברואר 6, 2023

פסטיבל דרום אדום מגיע לרהט! זאת הפעם השביעית שרהט תתארח בפסטיבל הססגוני ותוסיף צבע משלה לחגיגות, עם מגוון סיורים וסדנאות קולינריות, סדנאות אמנות, ארוחות בדואיות בבתים מארחים וגם פסטיבל קולנוע ים תיכוני יחידי מסוגו, שיתארח לראשונה בעיר ויקרין כ-40 סרטים במשך חודש שלם!

חוגגים דרום אדום ברהט!

מתחילים להתרגש לקראת התקופה הכי יפה בשנה? גם התיירנים של רהט, שכבר מתכוננים במרץ לקבל את פניהם של עשרות המבקרים שיגיעו להתארח בעיר אחרי בילוי במרבדי הכלניות. עם שלל סיורים מודרכים ברחבי העיר ובשוק העירוני, סדנאות יצירה, ארוחות בדואיות כיד המלך ולראשונה – פסטיבל קולנוע ים תיכוני עם מגוון סרטים אתניים, אתם יכולים להיות בטוחים שחודש פברואר הולך להיות הכי צבעוני שיש:

חגיגה של צבעים וטעמים בשוק הבדואי ושוק האיכרים ברהט

על השווקים הססגוניים של רהט כבר שמעתם? השוק הבדואי ושוק האיכרים אומנם נחנכו לפני זמן קצר בעיר, אבל כבר הצליחו למשוך אליהם תיירים רבים, שמחפשים ליהנות מחוויה בדואית אותנטית במלוא מובן המילה. לא פחות מ-100 דוכנים יחכו לכם בשוק הבדואי של רהט שמציע מגוון דוכני מזון מקומיים, כלי בית, ירקות ופירות טריים ותוצרת חקלאית מגוונת כמו דבש, ריבות, שמנים ותבלינים ריחניים – והכל באווירה אותנטית חגיגית ובליווי מוזיקה בדואית מסורתית של אמנים מקומיים. במקביל, בשוק האיכרים תוכלו ליהנות מתוצרת חקלאית מקומית-ישראלית מהמשק לצלחת.

בתים מארחים: חוויה קולינרית אותנטית

במהלך כל חודש פברואר יחכו לכם מגוון בתים מארחים שיפתחו את דלתם בפניכם, עם שלל מאכלים מקומיים מהמטבח הבדואי העשיר וסדנאות אותנטיות חווייתיות, שיתובלו בסיפורי החיים מעוררי ההשראה של התיירנים והתיירניות בעיר.

בין הבתים המארחים המשתתפים בפסטיבל, תוכלו ליהנות ממארזי פיקניק אותנטיים של בוסיינה, ביקור בפודטראק מלא הסטייל של מושירה, לטעום אוכל בדואי אותנטי אצל אניתסארהאלה ונידא'ל, להתנסות בסדנאות רוקחות אצל ג'מאלת, ללמוד כיצד מכינים קפה מסורתי אצל פאטמה, ליהנות מארוחות שף אצל סבריה אבו ג'עפר, לטעום קינוחים מסורתיים אצל נג'אח, להתנסות בסדנאות רקמה ותפירה אצל חוסנייה ולהתוודע למורשת הבדואית המרתקת, במפגש חד פעמי עם השייח חסן או ע'ליון. 

הכירו את הנשים של רהט שמחכות לכם בפסטיבל דרום אדום »

חוויה מהסרטים: פסטיבל הקולנוע הים תיכוני הראשון

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לבקר בפסטיבל קולנוע ים תיכוני? ברהט מזמינים אתכם לפסטיבל הקולנוע ראשון מסוגו, שיתקיים בעיר במהלך כל סופי השבוע של חודש פברואר. בואו ליהנות מחוויה קולנועית מגוונות שמשלבת תמהיל שפות ותרבויות הכוללים כ-40 סרטים מרחבי מדינות הים התיכון והמזרח התיכון, בהן איראן, ערב הסעודית, ספרד, טורקיה ועוד.

במהלך הפסטיבל תוכלו לצפות בהקרנות של סרטי טרום בכורה, כמו "טעם התפוחים האדום" – דרמה דרוזית של הבמאי איהאב טבריה או "מצרים שיר אהבה", סרטה של איריס זאכי.  עוד תוכלו ליהנות מסרטי ילדים לצד סרטים שעוסקים בסוגיות הרות גורל, כמו הסרט "הנה אנחנו" שעוסק בצרכים מיוחדים, וזכה בפרס אופיר.
את הסרטים השונים ילוו מגוון ארוחות קולינריות ייחודיות, שמותאמות לקונספט והשפה של הסרט, בהן ארוחות צרפתיות, טורקיות, איטלקיות ועוד. 

ביקור בקבביות הכי טובות בעיר: קמפיין קבב לשבת

קרניבורים בנשמה? אל תפספסו את הסיור הקולינרי שעובר בין הקבביות הכי טובות ברהט ומתקיים בכל ימי שישי ושבת בין השעות 10:00-20:00. בואו לסייר בין המסעדות בעיר וליהנות מקבב חלומי ועוד מגוון מנות בשריות, שמוצעים במחירים אחידים ונוחים ומלווים בהכנסת אורחים מפנקת כמיטב המסורת הבדואית. לאורך הסיור תיחשפו לסוד התיבול המושלם של המטבח הבדואי, וכן לעולם שלם של מתכונים וחומרי גלם ייחודיים, אותם אספו השבטים הבדואים השונים במהלך שנות נדודיהם במדבר. בין הקבביות שמחכות לעשות לכם מצברוח טוב והמון אוכל טוב: אטליז אל-טורקי, אבו חסן, אטליז מקור הבשר, קבב אל חג'וג' ומסעדת בלקון.

מחירים:

  • מנה זוגית: חצי קילו קבב הבית, חומוס, חמוצים, עגבנייה ובצל על הגריל – 80  ₪
  • מנה משפחתית: קילו קבב הבית, חומוס, חמוצים, עגבניה ובצל – 130 ₪


קרדיט תוכן בכתבה: אתר למטייל בישאל
קרדיט לצלם: רגב כלף

0
    0
    העגלה שלך
    סל הקניות שלך ריקחזרוק לקנייה

    הוספה / עדכון עסק

    ספרו 1-2 משפטים על העסק. התאור יופיע באינדקס עסקים הראשי.
    ספרו 1-2 משפטים על העסק. התאור יופיע באינדקס עסקים הראשי.
    ספרו 1-2 משפטים על העסק באנגלית. התאור יופיע באינדקס עסקים הראשי.
    050-1234567
    נא להזין קוד אם ידוע (לא חובה)
    Maximum file size: 100 MB
    (תמונה של בעל/ת העסק עם המוצרים)

    החברה הכלכלית לא מתחייבת לפרסם באתר זה את כל הנרשמים אלא לאחר בדיקה ואישור.

    جئتم للمشاركة في الاستطلاع؟

    الاستطلاع الخاص
    بالسكان

    استطلاع أصحاب
    المصالح

    עדכון פרטי עסק

    זיהית טעות באחד מהפרטים של העסק שלך? 

    כתבו לנו כאן, נבדוק, ונמהר לתקן!

    בודק...