החברה הכלכלית - רהט
360 לתושבים ברהט

מה יש בתוך 360 לתושבים ברהט?

פברואר 26, 2021

אז נעים להכיר, 360 לעסקים ברהט היא פלטפורמה טכנולוגית חדשה שמאחוריה עומדת החברה הכלכלית בעיר רהט, ונועדה לסייע לעסקים בעיר.

אז הנה על קצה המזלג מספר דברים שאפשר לעשות כאן באתר (ויכול בהחלט להיות שחלק מהאזורים עדיין לא פועלים, אבל יעלו לאוויר בחודשיים הקרובים)

360 לתושבים ברהט

יש לנו איזור שלם שמיועד לתושבים ונותן מידע על כל מה שקשור לחיים כאן, לקניות כאן, ואיך אפשר להתעדכן.

לקנות ברהט – יש פה אינדקס עסקים עם כל העסקים בעיר, מסווגים לפי קטגוריות ותחומים. ככל שאנחנו קונים יותר מעסקים מקומיים, אנחנו עוזרים לקהילה שלנו לצמוח. באזור הקניות תוכלו למצוא אינדקס עסקים, הטבות מעסקים, וגם פרטים על אפליקציית המשלוחים של רהט ״נינג׳ה״.

לחיות ברהט – כאן תוכלו למצוא מידע שימושי שרלוונטי לכם, קישורים לאזורים רלוונטיים באתר העירייה, הפנייה לאירועי תרבות, ופרטים על קאנטרי אל גדיר.

להתעדכן ברהט – כאן תוכלו למצוא כתבות ועדכונים, פרטים על אירועי עבר ואירועים עתידיים, ומידע לשעת חירום.

ומה עוד יש כאן?

360 לעסקים ברהט

לבנות עסק חדש ברהט – אם אין לכם עסק בעיר, אז כאן תוכלו למצוא מידע והוראות לגבי בניית עסק חדש בעיר, איך נכון להקים כאן עסק, קישורים לטפסים רלוונטים לעסקים, לפעילות מעו״ף, פארק התעשייה, האב קליקה, ועדכונים על מענקים וכל מה שכדאי לדעת. ואם העסק כבר פתוח, אז הצטרפו לאינדקס העסקים שלנו ונספר עליהם לתושבים ולמבקרים.

לגרום לעסק שלכם לצמוח ברהט – יש לכם עסק בעיר ואתם רוצים לצמוח? מעולה, אנחנו כאן. עבורכם יש לנו דגשים לגבי סיוע לעסקים, איך נכון לשווק את העסק ולקדם אותו, איזה מכרזים מעניינים מתפרסמים, ובעיקר נעזור לכם לחשוף את העסק שלכם באינדקס העסקים שלנו. מפרטי קשר, עד תמונות והסבר עליהם, ואפילו קישור ליצירת קשר ישיר ומפה שתכוון בוויז. דאגנו להכל. יותר מזה, אנחנו נרצה לשמוע כל הזמן, מה עוד חסר לכם.

ללמוד ולהתפתח ברהט – מצוין, העסק גדל בעיר, ואנחנו רוצים לעזור גם לכם. הכנו לכם כתבות ועדכונים, לצד מדריכים לעבודה אפקטיבית, הסבר על מבנים ריקים ומקומות שאפשר למצוא בעיר להתרחב, ועד קורסים ותוכניות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם.

להתחבר אלינו – שמנו לכם את פרטי הקשר, את הדרכים האפקטיביות ליצור איתנו קשר, ולהשתמש בכל הערוצים שיש לנו כדי שיעזרו לכם, לחשוף את העסק שלכם.

360 למבקרים ולתיירים ברהט

מבקרים ותיירים – יש לנו איזור שלם באתר שמיועד למבקרים שמגיעים לעיר לסידורים וקניות וישמחו לאכול פה, ולתיירים שמגיעים לכאן לימים שלמים ולטיולים ואירוח. אם תוסיפו את העסק שלכם לאינדקס גם הם יוכלו לראות אתכם ולהיחשף לעסק שלכם.

והחלק הכי יפה? שאנחנו רוצים לשמוע מה עוד חסר לכם ואתם צריכים מאיתנו. ואפשר ממש עכשיו בלחיצה כאן

0
    0
    העגלה שלך
    סל הקניות שלך ריקחזרוק לקנייה

    הוספה / עדכון עסק

    ספרו 1-2 משפטים על העסק. התאור יופיע באינדקס עסקים הראשי.
    ספרו 1-2 משפטים על העסק. התאור יופיע באינדקס עסקים הראשי.
    ספרו 1-2 משפטים על העסק באנגלית. התאור יופיע באינדקס עסקים הראשי.
    050-1234567
    נא להזין קוד אם ידוע (לא חובה)
    Maximum file size: 100 MB
    (תמונה של בעל/ת העסק עם המוצרים)

    החברה הכלכלית לא מתחייבת לפרסם באתר זה את כל הנרשמים אלא לאחר בדיקה ואישור.

    جئتم للمشاركة في الاستطلاع؟

    الاستطلاع الخاص
    بالسكان

    استطلاع أصحاب
    المصالح

    עדכון פרטי עסק

    זיהית טעות באחד מהפרטים של העסק שלך? 

    כתבו לנו כאן, נבדוק, ונמהר לתקן!

    בודק...